Popis kolegija
Izvoditelj studija: Fakultet turizma i regionalnog razvoja u Požegi
Trajanje studija: 6 semestara (3 godine), 180 ECTS bodova
Ukupno kolegija: 41 redoviti kolegij, 5 izbornih kolegija, 4 stručne prakse

Važna napomena za buduće studente: Studij se izvodi obliku redovitog studija. Dakle, studenti su dužni prisustvovati predavanjima i vježbama minimalno 70% te izvršiti potrebne obveze da bi mogli upisati sljedeću godinu studija. Nastava na studiju se izvodi u jutarnjim terminima (8-15h). Kandidati koji su stalno zaposleni te ne mogu biti prisutni na nastavi u navedenom terminu neće moći ostvariti uvjete za upis u sljedeću godinu.
Za sve informacije i detalje molimo kontaktirajte Studentsku službu.
1. godina studija
1. semestar
Obavezni kolegiji
- Osnove ekonomije
- Matematika za informatičare
- Statistika
- Informatičke tehnologije
- Digitalna sociologija
- Poslovno komuniciranje
- Poslovni engleski jezik I
- Tjelesna i zdravstvena kultura I
2. Semestar
Obavezni kolegiji
- Elektronički marketing
- Poduzetništvo i inovacijski projekti
- Operativni sustavi i građa računala
- Napredni uredski alati
- Osnove programiranja
- Uvod u (X)HTML, Javascript i CSS
- Poslovni engleski jezik II
- Tjelesna i zdravstvena kultura II
- Operacijski sustavi otvorenog koda
2. godina studija
3. Semestar
Obavezni kolegiji
- Objektno orijentirano programiranje
- CMS sustavi i web dizajn
- Digitalno oglašavanje
- Računalni alati u vizualnoj komunikaciji
- Baze podataka
- Poslovni engleski jezik III
- Izborni predmet I
Stručna praksa - Digitalna radionica 1
u okviru kolegija Stručna praksa – Digitalna radionica 1, osnovna ideja prakse je omogućiti studentima usvajanje vještina potrebnih za izradu “startnog paketa” za vlastitu poslovnu ideju. Studenti će izraditi digitalne dokumente poput flyera, letaka, brošura, prospekata, vizit karti, etiketa, zahvalnica, diploma, kalendara i sličnih grafičkih proizvoda. Studenti će usvojiti znanje izrade i obrade foto-video materijala te njihovu objavu na online kanalima.
Za provedbu prakse u planu je opremiti Digitalni studio te nabaviti potrebnu video i audio opremu (grafičke radne stanice, digitalne foto i video kamere, stative, rasvjetu, bežične mikrofone, softver za obradu, streaming i drugo). Na taj način će studenti dobiti tzv. hands-on iskustvo.
Izborni kolegiji
- Društveno odgovorno poslovanje
- Poslovna matematika
4. Semestar
Obavezni kolegiji
- Računalne mreže i mrežne usluge
- Programiranje web aplikacija I
- Osnove računovodstva za poduzetnike
- Programsko inženjerstvo
- Izborni predmet 2
- Izborni predmet 3
Stručna praksa - Digitalna radionica 2
u okviru Stručna praksa – Digitalna radionica 2, studenti također rade u zajedničkom coworking prostoru na Veleučilištu. Praksa je strukturirana na način da se od polaznika očekuje timski rad na konkretnim poslovnim zadacima, ovaj puta dobivenim od gospodarstva. Mentori stručne prakse će u suradnji sa studentima i gospodarstvenicima definirati projektne zadatke koje će zatim analizirati u prostorima VUP-a, podijeliti studente u timove te organizirati izradu potrebnih poslovnih/grafičkih/programskih rješenja za izabranog gospodarstvenika. Proizvodi koje studenti proizvedu u okviru praktične nastave biti će besplatni za gospodarstvenike ukoliko ih oni žele koristiti. Potrebe gospodarstvenike koji trebaju grafičko rješenje (zadatke za polaznike) Veleučilište planira prikupiti putem javnog poziva te u direktnoj komunikaciji sa gospodarstvenicima. Stručna praksa 4.semestra sadrži i izlet/posjetu informatičkom poduzeću.
Izborni kolegiji
- Njemački jezik I
- Primjena strojnog učenja
- Tehnologije interneta stvari
3. godina studija
5. Semestar
Obavezni kolegiji
- Istraživanje tržišta
- Računovodstveni informacijski sustavi
- Programiranje web aplikacija II
- Projektno financiranje
- Izborni predmet 5
- Izborni predmet 6
Stručna praksa 3
Nakon početne pripreme polaznika u 3. i 4. semestru, polaznici 5. i 6. semestra se upućuju na obavljanje stručne prakse izvan Veleučilišta, u vanjski poslovni subjekt. Svaki student dobiva mentora prakse koji je djelatnik poduzeća, sukladno sklopljenom ugovoru s Veleučilištem. Studenti su dužni obavljati zadatke u prostorima poslovnog subjekta (gospodarstvenika ili ustanove javnog sektora), u radno vrijeme poslovnog subjekta, te na taj način stjecati potrebne komunikacijske, socijalne i radne navike.
Izborni kolegiji
- Njemački jezik II
- Administriranje računalnim mrežama
- Obiteljsko poduzetništvo
6. Semestar
Obavezni kolegiji
-
Pravni okvir elektroničkog poslovanja
-
Elektroničke javne usluge
-
IT sustavi EU fondova
-
Razvoj aplikacija na mobilnim platformama
-
Primijenjeno web programiranje
Stručna praksa 4
Nakon početne pripreme polaznika u 3. i 4. semestru, polaznici 5. i 6. semestra se upućuju na obavljanje stručne prakse izvan Veleučilišta, u vanjski poslovni subjekt. Svaki student dobiva mentora prakse koji je djelatnik poduzeća, sukladno sklopljenom ugovoru s Veleučilištem. Studenti su dužni obavljati zadatke u prostorima poslovnog subjekta (gospodarstvenika ili ustanove javnog sektora), u radno vrijeme poslovnog subjekta, te na taj način stjecati potrebne komunikacijske, socijalne i radne navike.
Izrada završnog rada
U okviru Završnog rada student demonstrira dijelove izrađenog sustava i relevantnu dokumentaciju.
Na taj način obrađuje cijeli ciklus realizacije jedne poslovne ideje, što bi polazniku trebalo dati bolji pregled problema i načina njihova rješenja u konkretnom poslovnom okruženju. Navedeni projekt na kraju studija mora biti zaokruženi paket koji ulazi u portfolio radova studenta koji se može prikazati potencijalnom poslodavcu prilikom prijave za radno mjesto.

Poslovno-tehnološki projekt studenta (PTP)
Na drugom semestru nastave, student u okviru kolegija iz područja ekonomije i poduzetništva predlaže, prezentira i odabire temu vlastitog projektnog zadatka. Zadatak ga prati do kraja studiranja, kada ga kao komponentu završnog rada prezentira povjerenstvu i javnosti (obrana završnog rada/projekta je javna). PTP ima: (a) poslovnu i (b) tehnološku komponentu.
Na temelju odabranog projekta student izrađuje:
a) poslovne dokumente: idejni/investicijski plan, analiza tržišne opravdanosti poslovne ideje i projektnog prijedloga, marketinške strategije i slično,
b) tehničke specifikacije i rješenja: dizajn poslovnih procesa, baze podataka, dizajn grafičkog rješenja, programiranje potrebnog softverskog rješenja, web stranica i/ili mobilne aplikacije, dokumentacija sustava, upute za korisnike i slično.
Na taj način obrađuje cijeli ciklus realizacije jedne poslovne ideje, što bi studentu trebalo dati bolji pregled problema i načina njihova rješenja u konkretnom poslovnom okruženju. Navedeni projekt na kraju studija mora biti zaokruženi paket koji ulazi u portfolio radova studenta koji se može prikazati potencijalnom poslodavcu prilikom prijave za radno mjesto.
